Είπα τον έρωτα την υγεία του ρόδου την αχτίδα
Που μονάχη ολόισα βρίσκει την καρδιά
Την Ελλάδα που με σιγουριά πατάει στη θάλασσα
Την Ελλάδα που με ταξιδεύει πάντοτε
Σε γυμνά χιονόδοξα βουνά.

Οδυσσέας Ελύτης

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Μάθημα Φωτογραφίας






 Από τα πρώτα βήματα στις ατραπούς  Στεριάς και Θάλασσας,  Γαλάζιου και Πράσινου επέλεξα πάντα μαζί μου να έχω μια φωτογραφική μηχανή για να συλλέγω όλες αυτές τις στιγμές που κάνουν τα μάτια να ανοίγουν διάπλατα και να περνάν αυτή την ομορφιά των τοπίων στη Ψυχή. Ακόμα μια φορά θέλω να δηλώσω ότι δεν είμαι και  δεν θεωρώ τον εαυτό μου καταρτισμένο φωτογράφο, αλλά προσηλωμένο στην έννοια τις λέξης,  προσπαθώ εμπειρικά να κατά - Γράφω το Φως την στιγμή που, από την  γωνία που το λαμβάνω, μου προκαλεί ρίγος -  αγαλλίαση μέχρι το σημείο κάποια δάκρια να φεύγουν από τα μάτια. Μπορεί να φαίνεται παράξενο για πολλούς αλλά,   εκεί στις πλαγίες και τις κορυφές των βουνών,  μεσοπέλαγα, σε κάποια ακτή μα και κοντά σε κάποια ερείπια μνήμης, έχω πιάσει το εαυτό μου να δακρύζει για το τοπίο που το φώς χαϊδεύει γεννώντας χρώματα. Χρώματα που θα  έρθουν να με συναντήσουν μέσα από τον φωτογραφικό φακό. Πείτε με συναισθηματικό ---τιμή μου--- απλώς πολλές φορές αυτό μου προκαλεί προβλήματα!! η συγκίνηση, το ρίγος περνά και στα χέρια, έτσι πολλές φορές το τρέμουλο αποτυπώνεται και στις Στιγμές μου. Ιδίως όταν προσπαθούσα  να αποτυπώσω  κάποιες απ αυτές, τις  ώρες πριν το φως μεστώσει στον ορίζοντα ή όταν ο Ηλιάτορας, αποχωρώντας το μοιράζει με φειδώ στο τοπίο.  
Εκείνες οι μοναδικές στιγμές είναι όμως που προσφέρουν απίστευτες αποχρώσεις, αλλά το χέρι και ….ο χαρακτήρας μου με πρόδιδαν !!! Είχε έρθει η ώρα να μελετήσω λίγο, Ταχύτητα Κλείστρου, Διάφραγμα,  ISO,  βασικές αρχές φωτογραφίας  που έπρεπε σιγά σιγά να εφαρμόσω. Λοιπόν αυτές πήρα μαζί μου και στην παρέα προστέθηκε και ένα τρίποδο…. το αποτέλεσμα και η κριτική δικά σας εγώ πάλι ….δάκρυσα

Σημείωση
 Ο συλλέκτης στιγμών και τοπίων έχει στη κατοχή του μια και μοναδική Cannon PowershotSX20 IS  (οχι δεν είναι DSLR επαγγελματική) που τον ακολουθεί πιστά εδώ και 4 χρόνια…  και τρομάζει με την ιδέα ότι  κάποια στιγμή μπορεί να τον εγκαταλείψει (Έχουμε και οικονομική κρίση!!)

 Άσκηση 1η: Παραλία Νέου Πύργου




  Άσκηση 2η:Λιμάνι Ωρεών




Αλληλουχία χρωμάτων και συναισθημάτων

Άσκηση 3η: Πρωινό στην Νησιώτισσα





  ....επανάληψη Άσκησης 3: Πανσέληνος




























Άσκηση 4η: Λιμανάκι Νέου Πύργου 
 Ένα Βράδυ....




 Μια Αυγή...





 Αποχρώσεις της Αυγής


3 σχόλια:

  1. Καταπληκτικές φωτογραφίες όπως πάντα. Κι αν αυτές είναι ασκήσεις, οι κανονικές πώς είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από αυτά τι περιμένεις?να ασχοληθούμε και εμείς με την φωτογραφία??? Εγώ πάντως απογοητεύτηκα τελείως.....!!!!
    Και δηλώνεις και ερασιτέχνης????

    ΑπάντησηΔιαγραφή