Είπα τον έρωτα την υγεία του ρόδου την αχτίδα
Που μονάχη ολόισα βρίσκει την καρδιά
Την Ελλάδα που με σιγουριά πατάει στη θάλασσα
Την Ελλάδα που με ταξιδεύει πάντοτε
Σε γυμνά χιονόδοξα βουνά.

Οδυσσέας Ελύτης

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Στιγμές.... στον χρόνο





12/11/2011…. Απόγευμα, γυρνώντας από την Μουργκάνα, ξαφνικά σταμάτησα έξω από την Λεπτοκαρυά. Με σταμάτησε ο πλάτανος…… η Στιγμή , που χάραξε την πορεία μου μέχρι τώρα. Ακόμα και τώρα βλέπω την ζωη μου να κινείτε γύρω από αυτό το δέντρο. Ο ίδιος πλάτανος με οδήγησε και πηρέ την θέση που του αρμόζει, πρώτα στην καρδιά μου και ύστερα σαν κεντρικό θέμα στην πρώτη μου Έκθεση. Είναι  η  Στιγμή που μες στο πέρασμα του χρόνου συνάντησε και άλλες και μετουσιώθηκαν σε εικόνες που μοιράζομαι μαζί σας. 

29/7/2015……   Πρωινό, περάσαν χρόνια 4  και στάθηκα μπροστά στον πλάτανο ξανά, μπροστά στην ΖΩΗ που  στέκετε εκεί αεικίνητη …..με περιμένει
Για μια ακόμα  στιγμή την απόλαυσα  σταματημένος έξω από την Λεπτοκαρυά
   Για Πάντα  θα είναι χαραγμένη μέσα μου…..

 12/11/2011

 29/7/2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου